Vacatures Hoenderdos Accountants & Raadgevers

Gevestigd in Zaandam, aan de  Westzijde 318-A, een prachtige plek aan de Zaan.

Wij zijn een klein accountants- en advieskantoor voor het MKB.
Ons kantoor is opgericht in 1954. We zij altijd in het centrum van Zaandam gevestigd geweest, sinds 2019 zitten we aan de rand van het centrum, goed bereikbaar, in een mooi kantoor aan de Zaan.
De sfeer is ontspannen en sociaal, maar er wordt ook hard gewerkt.
Onze medewerkers (en dus ook onze toekomstige) zijn nauwkeurig, accuraat, alert en actief. Iedereen werkt zelfstandig en heeft zijn/haar eigen verantwoordelijkheden

Van oudsher bestaat ons cliëntenbestand uit familiebedrijven en Zaanse ondernemers, echter gedurende de afgelopen jaren is dit behoorlijk geëxpandeerd: cliënten bevinden zich inmiddels in het gehele land en deels ook internationaal.

We werken grotendeels digitaal, met nog zo weinig mogelijk papier.
Wij zijn generalisten, onze kennis hebben we in huis, óf we halen deze uit ons netwerk (o.a. Auxilium Adviesgroep en Fiscount).
Administratief werken we met online boekhoudpakketten en scanoplossingen.

Ons cliëntenbestand is zeer gevarieerd, in omvang (van Zzp’er tot groot MKB), in zeer uiteenlopende branches, nationaal en internationaal, en van ouderwets (administratie in de schoenendoos) tot zeer modern.

Als je met ons een afspraak voor een kennismaking wilt maken, of meer informatie wilt: bel naar ons: 075 6177952 en vraag naar Kees Hoenderdos, of Ton Glas, of mail naar: info@hoenderdos.nl.

Wat zoeken wij?

  • een ervaren (assistent-)accountant
  • een administratief medewerker / office manager
  • een aangiftemedewerker / junior belastingadviseur

(Assistent-)accountant

In deze functie werk je voor je eigen cliëntenpakket. Je bent verantwoordelijk voor hun administraties, omzetbelastingaangiften, jaarrekeningen en bereid de fiscale positie voor.
Deze werkzaamheden voer je zelf uit, of je stuurt een ander aan. Je bent een vraagbaak voor andere medewerkers én voor je cliënten.
Je bent communicatief, vriendelijk, sociaal, handig en ervaren met automatisering, accuraat, alert en dus actief!
Het is fijn als je goed Nederlands én Engels spreekt, we hebben ook een aantal internationale cliënten.

Je hebt een afgeronde AA/RA-studie, of bent hier nog mee bezig, óf je hebt een afgeronde opleiding op SPD-, óf HBO-niveau.

Je bent beschikbaar tussen de 24 en 40 uur per week.

Het salaris dat wij je bieden is afhankelijk van je kennis en ervaring, onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn prima.
Er zijn altijd mogelijkheden voor verdere opleidingen, verdere doorgroei is bij ons altijd een mogelijkheid.

Administratief medewerker / office manager

Wij zoeken iemand met ervaring op administratief gebied en die goed kan omgaan met cliënten. 

Je hebt een administratieve / boekhoudkundige opleiding op MBO-niveau. Het is zeker een pré als je ervaring hebt met een aantal softwarepakketten, of online boekhoudingen.
Daarnaast vragen wij je dan om een aantal kantoortaken voor je rekening te nemen, zoals het ontvangen van cliënten, het bijhouden van cliëntendossiers, de facturering en debiteurenbeheer

Je bent beschikbaar tussen de 24 en 40 uur per week.

We bieden een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden.

Aangiftemedewerker / (junior) belastingadviseur

We zoeken iemand met een (HBO) opleiding Fiscaal Recht, of Fiscale Economie, afgerond, of in de eindfase.
We bieden je een uitgebreid palet aan werkzaamheden, op het aangiftegebied: Erf-, Schenkbelasting, Inkomstenbelasting, Dividend- en Vennootschapsbelasting, maar ook ondersteunende- advieswerkzaamheden voor  met name ondernemers, maar ook particulieren. 

Je bent beschikbaar tussen de 24 en 40 uur per week.

We bieden een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden.